blandbandens blandband

blandband

a-sidor

01. kent - blåjeans (och helt plötsligt älskade jag kent)
02. broder daniel - work
03. counting crows - mr jones
04. kent - gravitation
05. weezer - buddy holly
06. smashing pumpkins - killer in me
07. weezer - the good life
08. beatles - here comes the sun (sommaren -01 var det konstant sol)
09. cornelius wreewijk - polaren pär är kärlekskrank
10. radiohead - lucky
11. canned heat - going up the country (den perfekta åka-bil-låten)
12. beegees - staying alive (den mest otippade låten)
13. belle & sebastian - like dylan in the movies
14. bloodhound gang - the ballad of chasey lain
15. green day - time of your life
16. hole - awful
17. radiohead - creep (mest spelade på min gitarr)
18. tal bachman - she's so high
19. smashing pumpkins - 1979
20. wilmer x - jag flippar ut
21. barry white - you're my first my last my everything

b-sidor

01. the ramones - the kkk took my baby away
02. kenny rogers - just dropped in (to see my condition my condition was in)
03. bran van 3000 feat. eek a mouse - go shoppin (mest spelade på remnes rum)
04. promoe - prime time
05. manu chao - king of the bongo (mest spelade första hultsfredåret)
06. the ramones - i wanna be sedated
07. pj harvey - perfect day elise

c-sidor

01. hooters - and we danced
02. belle & sebastian - i'm waking up to us
03. radiohead - bulletproof (i wish i was)
04. soundtrack of our lives - sister surround
05. hole - malibu (ytterligare en bra åka-bil-låt)
06. bob hund - tralala lilla molntuss (som vi dansat till denna)
07. radiohead - karma police
08. nada surf - popular (den här var med på alla mina blandband)
09. melanie - brand new key
10. belle & sebastian - boy with the arab strap
11. pulp - common people
12. the cure - friday i'm on love (fredags pepp)

jakten på den heliga graal äro övfer...
tack lina och remne för hjälpen.
njut lika mycket som vi gjort...

Kommentarer
Jag som ägnat dig en tanke: Anonym

Ahhh, en landsfrände! Har mina roots i mariannelund blandannat, hjärtat slår hårt för småländskan. impulsiv, njaa. jag tycker som redan nämnt om att föra in lite action i vardagen, en närmast omöjlig uppgift i den här diktaturstela stan.
Jag har en ganska hård utsida men är mjuk som kokosbollsmet inuti. inte så att jag blir blödig av att kolla på extreme home makeover. men nästan. själv?

2007-01-01 @ 15:01:00
Jag som ägnat dig en tanke: Anonym

/!\
!
!
!
!

(cétait moi!)

2007-01-01 @ 15:02:53

spy din galla här:

jag föredrar att kallas:
stalker?

adda mig på msn med:

URL:

jag älskar din blogg men:

Trackback