första julklapparna



image32image33image34


julklappsköpen haglar och kvittona lägs på trave för att
ta upp sådär extra mycket med plats, ifall någon vill byta...
filmen är bra men extramaterialet är kungligt bra, så därför byter bara
jag och kussa varsin dvd med smala sussie. kalla oss fantasilösa
men vi vet vad vi vill ha.
"god jul bobo önskar tomten" kommer det stå på de andra två paketen.
lords of dogtown bara för jag älskar den och elva minuter av paulo coelho
för att leons lina tipsade om den...

just det. min nya plånka är på väg! tack för att dollarn är ett lågvattenmärke...
image35




Kommentarer
Jag som ägnat dig en tanke: Magda

jodå jag mår bra, trots kylan :)
hur mår du själv ?
hur går det för dig ? :)

Jag som ägnat dig en tanke: Magda

härligt det :)

jodå, det går ganska bra hos mig faktiskt. lovet närmar sig och det är ju positivt.

yes, jag gillar sims :)
bra och avkopplande spel.

spelar du nånting ?
eller har du nåt annat tidsfördriv ? :)

2007-12-12 @ 18:33:15
URL: http://fetbra.blogg.se
Jag som ägnat dig en tanke: Magda

har addat nu ;b :)

2007-12-12 @ 20:44:35
URL: http://fetbra.blogg.se
Jag som ägnat dig en tanke: Emma

Hej! Att du svarade gjorde mig glad

Den svarta antekningsboken är huvudsakligen väldigt privat. Men fragment från den återfinns då och då i bloggen min.

Jag trivs bra med att läsa här, är det okej om jag länkar från mig till dig?

/Emma

2007-12-12 @ 21:22:44
URL: http://kungem.bloggagratis.se/#400674

spy din galla här:

jag föredrar att kallas:
stalker?

adda mig på msn med:

URL:

jag älskar din blogg men:

Trackback