mellanvecka


åter hemma från den förlovande staden värnamo.
rastlös men seg. glad men ändå dystert ensam.
moderskapets 60års fest var mer än lyckad.
självklart god mat när far beställer catering.
och självklart galet mycket alkohol när pappas kusin kommer på besök.
även om man inte vill tillbaka dit ner så kändes det ändå så skönt
att komma hem. hur kommer det sig?

häromdagen hade jag tusen ord jag ville få med här.
idag kämpar fingrarna frenetiskt för varje knapptryckning för att överhuvudtaget
kunna få fram några ord.
jag har troligen hamnat i en mellanvecka.
då allt går på daglig basis för man väntar med spänning på nästkommande vecka.

deppmusiken har övergått till rock. as always.
kussa ska flytta hem till värnamo.
jag överväger fortfarande flytt söderut.
min nya pärla till bil går utmärkt. måste dock döpa den.
sthlm har fått snö. äcklig och kall snö under arbetspassen.
vacker härlig snö under fritiden.

nej. fingarna får inte fram något.
jag hatar mellanveckor. ge mig en musa...

Kommentarer
Jag som ägnat dig en tanke: Sondresarah

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.


spy din galla här:

jag föredrar att kallas:
stalker?

adda mig på msn med:

URL:

jag älskar din blogg men:

Trackback