när singelfoten balanserar

balansen.
å ena sidan vill jag bara iväg. bort från allt och alla.
säga upp allt. sälja allt. åka iväg till mina drömmars land.
å andra sidan vill jag vara kvar. bland ytlighet, främmande ögonkast och stressig citykärna.

balansen styrs av två saker.
känslan som finns i hjärtat.
och förnuftet som finns i hjärnan.
oftast vill dom inte åt samma håll. oftast...

men just nu. 22.48.
jag vill bara explodera i en helvetes symfoni av ilska och ondska.
och i samförstånd och hand i hand går känslan och förnuftet.
alla ägg i en korg.
rädda sig bäst man kan.
det är slut med allmosor.
nu är det mig mitt liv handlar om...

kvällen för övrigt var bra.
jag fick rummet städat och ommöblerat.
dags att leta ny lya med andra ord...

fucking jävla kuk åmål!

Kommentarer

spy din galla här:

jag föredrar att kallas:
stalker?

adda mig på msn med:

URL:

jag älskar din blogg men:

Trackback