ord som berör

hoodie

måndagen blev som väntat bara en färdväg till tisdagen.
trots kläder av galon och gummi (och utan några böjelser eller fetischer) så blev jag
genomsur och blöt in till huden i stockholms dystra och blåsiga höstväder.
och tack vare bra sms som väntade i byxfickan i det orangeröda klädskåpet lyckades humöret
ändå aldrig sjunka till botten. små små ord som ger glädje.

kvällen spenderas i min skyddade bubbla som tar form i en blå caravan sovsäck
och som strategiskt används som filt och myssubstitut i en alldeles för stor soffa.
min nya vän (se w880i) bjuder mig på öron och ögongodis.
martys och jooks röster är alltid lugnade och roliga att höra.

torsdag. 20.45 take off to malmö.
flykten från verkligheten...

förresten...
ge mig tips om maskeradklädsel. seriös sådan...


Kommentarer

spy din galla här:

jag föredrar att kallas:
stalker?

adda mig på msn med:

URL:

jag älskar din blogg men:

Trackback