kortfattat


playstation 3 passar utomordenligt bra i min så kallade tv-bänk.
RajrajrajrajrajajrajALAKSO, RajrajrajrajrajrajALAKSO, RajrajrajrajrajrajALAKSO!!
har kommit fram till att Amex suger. Dags att prova Mastercard.
även Alltid - Oavsett dundrades ut genom webradion. rysningar. bra sådana.
ea skate är nog ett av de bättre spelen jag spelat.
på fredag blir det äntligen värnamokebab. mums!
sexuellt frustrerad. jag vill ligga...
någon vägg kommer bli prydd av
Mandalorian Armor. men vilken?
29 april. då kommer det bästa spelet jag förmodligen kommer spela i år.
ska även hälsa på världens bästa farmor. och undvika en återföreningsfest från nian.
och bokhyllan vid någon annan vägg får besök av den här boken. lika bra att vara förberedd!
-dollarn är ju snuskigt låg. kanske ska beställa semesterresan snart?
otroligt att fifa-serien aldrig blir bättre.
-bankbesök i veckan. håll tummarna att det går vägen med lånet.
mina få magrutor har börjat komma i form. at last.
stelt möte med JKP. vad har hänt där liksom?
så pass beroende av nikotin att jag drömmer om rökning.
men när kommer solen?
2-1!!!
återupptäckte goldfinger - superman. hujedamej!
-annars kan det blir trångt under bobofestivalen '08.

Kommentarer
Jag som ägnat dig en tanke: MICman

jaha! är det så här det ser ut inne i ditt huvud egentligen! haha!! jag hänger med.. delvis iaf!

sorry att jag glömt peng! kommer nu!

tjo!

2008-04-15 @ 17:56:29

spy din galla här:

jag föredrar att kallas:
stalker?

adda mig på msn med:

URL:

jag älskar din blogg men:

Trackback