grymt!

förvånad över min icke existerande ork för att skriva lyckades jag nu
fem i sex, skriva av mig lite. tack vare min variant på amerikansk frulle
så är magen mätt och fingrarna redo.


och bara sådär kom prestationsångesten och fingrarna låste sig.
men för att sammanfatta sommaren och framförallt min semester så räcker det
med ett men ändå kraftigt ord: grymt!
jag är sjukt nöjd med hela sommaren som visade sig vara den bästa
sedan flytten till sthlm.
jag har t ex:
växelvis och helgvis spenderat dagar i både e-tuna och sthlm.
träffat mycket roliga, varma och underbara nya vänner.
kryssat av ett resmål, det vill säga usa.
börjat kunna beskriva känslor i ord och inte text.
haft jävligt bra sex med mandan.
shoppat sönder mitt visa och mastercard-kort.
skaffat en roomie som ev blir två.
påbörjat min flytt ner till källaren.
varit på liseberg.
träffat fantomen på parken zoo.
sett nya batmanfilmen och älskat den.


grymt!
återigen är man tillbaka i arbetslivet och nätterna är långa och sömnen lika lång.
helgerna är planerade med diskussioner och häng av den bästa sort.
på fredag tänkte jag ha augustis sista grill och menyn lutar åt cowboykäk.
jag tänker hålla mig i skinnet och bita mig i tungan för den där drömmen om en althea
ska fan bli verklig...

fred och kärlek ya'll...

Kommentarer

spy din galla här:

jag föredrar att kallas:
stalker?

adda mig på msn med:

URL:

jag älskar din blogg men:

Trackback