en vecka är en oändlighet.


min skattkista är fylld av polly x-mas collection.
munnen blir vattnig av saffran, knäck och kanel.
tv:n är uppvärmd inför stundande super bowl XLII.
ge mig blitztaktiker, interceptions och långa susande pass.
juno förgyllde fredagen.
soundtracket rekommenderas å det grövsta.
favoriterna i firefox är sprängfyllda av vacker inredning.
jag vill ha lägenheten för mig själv. nu!

 
 image69image67image68

en vecka kvar till snön.
men flera veckor fram tills nu har gett mig så mycket.
men jag tar inte åt mig tillräckligt.
selektiv hörsel och ögon som uppfattar saker på ytan.
ord som tränger igenom och intryck som fastnar. når inte ända fram.
för jag är redan där. bland de vita vidderna.
lyssnande på lugnet. tittande på utsikten. njutfull.


barry louis polisar - all i want is you
the moldy peaches - anyone else but you

Kommentarer
Jag som ägnat dig en tanke: Fröken Å

Hehehhe. Så du kör mig till Ikea alltså?
Sov du gott i soffan? Jag sov nog godast i min säng.

Jag som ägnat dig en tanke: Fröken Å

Ja, va nice! Fast det får väl vänta till nästa löning. Typ. Jasså, är det Åre nu i helgen eller? Hoppas du får det trevligt. Och hälsa från mig =)

2008-02-08 @ 13:26:25
URL: http://www.divinity.blogg.se
Jag som ägnat dig en tanke: Emilmelissa

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2009-08-18 @ 10:21:43
URL: http://emilmelissa.blogspot.com

spy din galla här:

jag föredrar att kallas:
stalker?

adda mig på msn med:

URL:

jag älskar din blogg men:

Trackback