snart semester

min nya roomie
roomie apansson
mustaschen som knappt syns



hjärtat gör ont för stress som jag inte vet vad det beror på.
armar och lår för arbetsrelaterade skador. i stort sett.
8 arbetsdagar kvar till välbehövd semester.
allt är planerat in i minsta detalj. eller ja. resan dit och hem iaf.
bra helger går hand i hand och veckodagarna går åt till att slicka min sår.

jag njuter av de nya vännernas sällskap.
förväntningarna på manhattans virrvarr är höga.
jag solar mig brun på centralstationen och får betalt.
pontus kommer bli min nya roomie. (oh oh wiiee!)
the unit säsong 3 är nog den bästa någonsin!
jag pysslar med en bra låtlista för staterna. tips någon?

jag odlar mustasch utan framgång.


ja det var nog allt för nu...


muse - knights of cydonia
the who - the seeker
jackie deshannon - what the world needs now is love

Kommentarer
Jag som ägnat dig en tanke: Niklaskathrine

Greetings. This site is so full of information


spy din galla här:

jag föredrar att kallas:
stalker?

adda mig på msn med:

URL:

jag älskar din blogg men:

Trackback