kultiverad lördag

tack vare fröken scheler så skulle dagen spenderas på moderna museet
med fröken hillman. det var en överbefolkad lokal som mötte oss.
tydligen är andy warhol mer populär än vi trodde.
shoppen synades grundligt och jag fick med mig två posters hem
och två stycken som fröken scheler hade önskat.
vi begav oss istället till aqua land för att kolla in hajar och övrigt sjöliv.
80kr i inträde och vi hoppades på det bästa. första stället var
en väldigt varm och fuktig regnskog som vi stormtrivdes i.
men sen gick det utför...
allt som allt var vi där tjugo minuter och då hade vi lusläst all
information om clownfiskar, fiskyngel och även gått tillbaka till
regnskogen en gång till...vilken rip off!
humöret blev bättre efter några cigg, hämtmat och massa babbel
i hillmans underbara kök. nu vill jag flytta!

image71image73


image74


image72





Kommentarer
Jag som ägnat dig en tanke: Leifoline

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!


spy din galla här:

jag föredrar att kallas:
stalker?

adda mig på msn med:

URL:

jag älskar din blogg men:

Trackback