lagom räcker


fick sova härligt länge och vakna till fyra nya sms.
jag är en sucker för sms på morgonen.
speciellt när man inte vaknar av ljudet när de anländer.

annars har dagen spenderats i ett stadium av illamående.
om jag vore tjej kunde det berott på en tidig fas av graviditet
men i det här fallet mer på svullande av min marängtårta
som jag slängde ihop runt 6-snåret en tidigt torsdagmorgon.
tårtan gjorde sig mer påmind under nattpasset.
jag borde ätit mat istället för en halv tårta.
orken tog slut alldeles för snabbt och inte ens
andhämtning med hjälp av mina cigg hjälpte...

än dock så sitter jag här med ett lass tårta.
frukosten serveras ju inte förrän efter halv fem...



londonresan blev dubbelt så dyr.
och då har vi inte hittat boende ännu.
likväl. med mitt nya amex så lär jag komma hem leendes.


farmorharcancermammaärdeppigpappajobbarhelatidenregnarslutaraldrigfalla
jagkännermigasocialminassistentharförliteattgöratelefonräkningenvaralldeles
fördyrvemskatröstaknyttet?detskaskrutt...

the ark - hey modern days
stone temple pilots - interstate love song
david gray - sail away

Kommentarer
Jag som ägnat dig en tanke: Anonym

Självklart fixar jag det. Men först ska jag åka till New York och hämta hem min älskade kamera, SEN så! :D

2008-03-14 @ 08:08:31
Jag som ägnat dig en tanke: Therese

Brick Lane är ett måste om du är i London en söndag, ät lunch på Cafe 1001 eller på Sunday Up Market. Vill du se konst rekommenderar jag Victoria & Albert Museum samt Tate Modern. Bästa utelivet finns kring Old Street; börja kvällen på Hoxton Square Bar & Kitchen och gå vidare till Catch på Shoreditch High Street - kan inte gå fel. New World i China Town har otrevlig personal men deras lunch är fab. Hoppas du får en härlig resa!

Jag som ägnat dig en tanke: Emre

Alltså amex och grejjer du är inte blyg. Fan vi får kröka nångång mannen. Redline puben i sätra är nice :p

2008-03-24 @ 19:57:37
URL: http://www.jaggajao.blogg.se

spy din galla här:

jag föredrar att kallas:
stalker?

adda mig på msn med:

URL:

jag älskar din blogg men:

Trackback