redo för skidbacken

i år har jag äntligen ersatt mina slitna och väl använda termobyxor och mina halvt hållbara boots. det blev även en dundersnygg jacka och ett par nya vantar. så nu har knyttet något att ha på sig i skidbacken. och hur bra är inte det?







mums!


för övrigt var helgen ett enda stort värnamobesök.
kusse lärde mig laga fem(!) olika sorters thaimat.
wokade grönsaker i ostronsåsen var speciellt smarrigt!
jag fick ett dna-kit av konstapel fredriksson så jag kan säkra dna på brottsplatser!
och jag blev positivt överraskad av sveriges spel mot portugal.
för övrigt mår jag ypperligt bra!







bonusbilden är till palle som ville se hur putte bodde. så varsågod!






coldplay - viva la vida

Kommentarer
Jag som ägnat dig en tanke: Palle

tacktacktack. dock ser jag inte råttan? kunde du inte hållt fram den också?

Jag som ägnat dig en tanke: Nathaly

Huh vad är det i buren?

2008-10-17 @ 00:48:33
URL: http://buffas.blogg.se/

spy din galla här:

jag föredrar att kallas:
stalker?

adda mig på msn med:

URL:

jag älskar din blogg men:

Trackback