sug på sug


fick ett otroligt sug efter att få rasta stella. dock är inga planer på det planerade pga snötorka och en oförmåga att kunna veta när folk vill och kan följa med till de låga sloperna norröver. men nya byxor behövs. likaså boots och ev nya handskar.
jag borde fyndat på rean i våras. jag hatar att vara efterklok! damnit!

för övrigt går det framåt med amandalåten. vilken jag iofs inte nämnt här innan. eller jo det gjorde jag men texten var kanske lite tvetydig. ni får knepa och knåpa lite där. grymt nöjd med ackordföljden och allt som fattas är lite jobb runtomkring.


den här veckan har det även blivit rutin med en chokladkaka med apelsinkrokant innan jag somnar. jag glufsar mig fet på onyttiga varor men vikten förblir densamma. min såkallade superhjälteförmåga. avundas ni?!


nähäpp. nu blir det match med förstafemman igen.




beach boys - wouldn't it be nice

Kommentarer
Jag som ägnat dig en tanke: Palle

Jag vet. Har tänkt fram och tillbaka på det mycket mycket.

Igår hade jag hela 9 (!!) stycken! Vad i hela fridens namn?

Jag kommer alltid vara din trogna läsare. Och när jag kommer tillbaka kan vi åka upp till branäs och du lära mig hur man åker på stellas syster.

kram och puss

Jag som ägnat dig en tanke: Palle

här delas ingenting!

Jag vet inte riktigt om det är så brai Branäs men vi får gratis boende.

jag har åkt skidor once or twice. så nej jag är inte så varm i kläderna när det gäller det.

Kan tänka mig det, har inte åkt så mycket men det jag har åkt har gått bra.

Då ska jag springa upp och ner för din skull!

2008-10-03 @ 12:10:58
URL: http://cestpauline.blogg.se/

spy din galla här:

jag föredrar att kallas:
stalker?

adda mig på msn med:

URL:

jag älskar din blogg men:

Trackback