dunkla höstkvällar är rutin


och dessa dunkla höstkvällar är så mycket bättre än på många år.
visst visslar jag mig igenom arbetstiderna men det finns så mycket annat att le åt.
och då lyser inte ens solen på mig...

jag skriver idioti. så som:
i know you did break wind under my pillow in my bed
and your hair is everywhere especially in my underwear
though i dont bother nor care
but you must look real silly with my panties on your head...

jag har målat egna versioner av två fina bilder jag hittat på deviantart.
för er som inte vet så är det för övrigt en guldgruva där jag ökar på min läppsamling
och tittar på naken hud med ursäkten att kategorin faktiskt heter Artistic Nude och inte PORR.

jag bildar band med pontus och spelar durackord när egentligen höstens färger går i moll.
dessvärre går vi alltid om varandra när vi jobbar så olika att det känns som man går
en kurs i att bilda band på distans...



mandan, knyttet, altheas mamma och älskling. du är bra. så jävla bra.


just det ja. har faktiskt köpt en låt lagligt via itunes. av en slump fann jag den
på en kassett i bilen. bortglömd musik man älskade är den bästa...

beenie man - gospel time

Kommentarer
Jag som ägnat dig en tanke: amanda

"sen säger det bara plopp, plopp, plopp"


spy din galla här:

jag föredrar att kallas:
stalker?

adda mig på msn med:

URL:

jag älskar din blogg men:

Trackback